Friday, March 6, 2009

BIMBING KAMI CIKGU




















KELAS TAMBAHAN


Kelas Tambahan Bahasa Melayu akan bermula selepas cuti Pertengahan Semester 1 2009 -
tarikh, tempat dan masa akan saya umumkan kemudian. Terima Kasih.

Kepada para pelajar saya yang ingin mengirim e-mel kepada saya, sila sertakan nama dan tingkatan anda supaya dapat saya menjawabnya dengan segera. Manakala pelajar-pelajar dari sekolah yang pernah saya ajar pula, sila sertakan nama dan juga nama sekolah anda. Kepada para pelajar yang lain, diharapkan supaya anda dapat menyertakan nama penuh serta nama sekolah anda dalam semua e-mel anda kepada saya. Saya sedia membantu semua pelajar, terutamanya pelajar dari kawasan luar bandar atau pedalaman di Semenanjung, Sabah dan Sarawak yang menghantar e-mel berkenaan dengan mata pelajaran Bahasa Melayu. Terima Kasih.