Thursday, March 18, 2010

UCAPAN TAHNIAH UNTUK ANDA!


Minggu ini telah membawa beberapa saat gembira buat kami warga keluarga MSAB. Mula-mula sekali Laman SPM Bahasa Melayu MSAB ingin mengucapkan tahniah kepada beberapa orang tenaga pengajar kami yang telah berjaya mendapat lantikan khas ke gred DG-44 dalam perkhidmatan mereka. Semoga mereka akan terus menyumbang tenaga membentuk dan mendidik generasi pelapis negara.





Laman SPM Bahasa Melayu MSAB juga turut ingin menyampaikan ucapan tahniah kepada Guru Penolong Kanan Pentadbiran kami, Tuan Haji Aminolhuda bin Hj.Hassan dan isteri beliau Puan Hajjah Naomie bt. Haji Salim sempena termetrainya ikatan perkahwinan antara mereka berdua. Kami juga mengucapkan selamat berbahagia hingga ke anak cucu kepada Tuan Haji Aminol sekeluarga.





Kami turut mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan “Selamat Hari Lahir” kepada Pengetua Cemerlang kami, Tuan Haji Zulkipli bin Hj. Mahmud yang telah diraikan di sekolah pada hari ini. Semoga Tuan Haji Zulkipli sekeluarga akan diberkati dengan kesihatan yang baik, kesejahteraan sekeluarga dan juga dimurahkan rezeki. Amin Ya Rabb alAmin.